2014. január 1., szerda

IX. fejezet



Alexa szemszöge:
 large.jpg megjelenítése
Reggel ajtócsapódásra keltem, így hát még jobban magamra húztam a takarót, hogy ne halljak semmit és vissza tudjak aludni. Aztán leesett, hogy nem is otthon vagyok, hanem Zaynnél. Rögtön kipattantak a szemeim és felültem az ágyban. A halvány fényben, ami a redőnyön keresztül beszűrődött Zaynt kerestem magam mellett, de nem találtam. Kikeltem az ágyból és kimentem a szobából, ahogy kinyitottam az ajtót alig láttam az erős fény miatt, miután hozzászoktam a pillantásom a kezemre esett és az azon lévő szörnyű vágásra. Könnybe lábadt a szemem, de eszembe jutott, hogy tegnap már eleget sírtam emiatt, nem kezdhetem előröl.
Tovább mentem a folyóson egészen a konyháig ahol Zayn éppen rántottát csinált.
-          Jó reggelt! – köszöntem vidáman
-          Jó reggelt, hercegnő! Most keltél? – kérdezte és közben, majd tekintetét visszavezette a tojásra.
-          Igen. És te hol voltál? – közben ránéztem az órára és megállapítottam, hogy már fél 11 van.
-          Elintéztem pár dolgot. – mondta komolyan – Alexa, amit mondtam tegnap este azt komolyan gondoltam. – itt tartott egy kis szünetet – tényleg nem fognak többet bántani, és a barátnődet sem.
-          Szóval velük voltál?
-          Igen.
-          Figyelj Zayn, én nem akarom, hogy miattam vesz össze a barátaiddal. Ha gondolod én eltűnök az életedből és minden ugyanolyan lehet, mint eddig volt.
Nem szólt semmit, csak tovább csinálta a reggelinket.
-          Akarod? – kérdeztem egy picit halkabban, őszintén szólva azt hittem, hogy rögtön nemet mond. De a hallgatása megrémisztett.
-          Dehogy akarom! Azok akik bántják a szeretteimet egyáltalán nem a barátaim. Ne aggodalmaskodj folyton jó?! Mondtam, hogy mindent elintéztem és elég lett volna egy sima köszönöm is! Ha őket választottam volna helyetted már rég kidobtalak volna!
Megijesztett a kiabálása. Nem akartam felzaklatni én csak jót akarok neki és megtudni azt, hogy a terhére vagyok-e.
-          Köszönöm. – mondtam halkan
Elém tette a reggelit és leült velem szembe. Nem szóltunk egymáshoz amíg nem végeztünk az evéssel. Iszonyúan kínosnak találtam ezt a nagy csendet és jobbnak láttam, ha más témát hozok fel.
-          A múltkor még azt mondtad, hogy a szüleiddel élsz. Hogy- hogy elköltöztél?
-          Elegem volt, hogy mindig meg akarták mondani, hogy mit csináljak.
-          De az apukáddal dolgozol, nem?
-          De igen. Én vagyok az egyetlen gyerekük. Nekem kell majd tovább vinnem a vállalkozást.
Egyáltalán nem éreztem úgy, hogy oldódna a hangulat. Egyszer tök rendes velem és fellegekben érzem magam, aztán megint csak idegbeteg lesz és kiabál, ilyenkor legszívesebben itt hagynám a francba. Amíg ezen gondolkoztam én is felhúztam magam a viselkedésén és felálltam az asztaltól majd felmentem Zayn szobájába átöltözni, és 10 percen belül ismét a konyhában álltam a táskámmal a kezemben.
-          Én mentem. Szia. – mondtam flegmán és indultam is volna a kijárat felé, ha Zayn nem szólít meg.
-          Mégis hova?!
-          Haza. Elegem van belőled. Az előbb feltettem egy kérdést és te máris leüvöltötted a fejemet.
-          Jól van. Sajnálom. De, kivagyok miattad. Tegnap ami történt. Meg aztán egész éjjel sírtál…
-          Pont ezért kéne kedvesnek lenned velem.
-          Az is voltam. És reggel elintéztem neked, hogy többé ne essen bántódásod.
Ne hisztizz már folyton jó?!
-          Nem hisztizek! De ennek az egész kapcsolatnak nem erről kéne szólnia!
Itt már teljesen elegem lett és szinte feltéptem a kijárati ajtót. Tudom, hogy most tényleg hisztiztem, csak ezt egy lány nehezen ismeri be.
Végig mentem a kerten és a kapu előtt egy körülbelül 40-es éveiben járó nő állt meg előttem. Pont akkor ért oda Zayn is amikor köszöntünk egymásnak.
-          Szia anya. – köszönt Zayn is
Áhh, szóval ő az anyukája. Szuper pont ilyen állapotban kell vele találkoznom.
-          Ő a barátnőd? – kérdezte kedvesen
-          Igen. – válaszoltam Zayn helyett - Alexa Thompson. – nyújtottam a kezem.
-          Nagyon örülök, Patricia vagyok Zayn édesanyja. Már alig várom, hogy jobban megismerjelek. – nagyon rendes nőnek tűnt
-          Én is. De most sajnos mennem kell. – mondtam szomorúsággal az arcomon.
-          Hát akkor mit szólnál ha holnap estére meghívnálak vacsorára?
Itt Zaynre néztem, aki válaszolt helyettem.
-          Ott leszünk anya. – mosolygott – De most kikísérem Alexát addig menj csak be.
-          Akkor holnap 7-re érted megyek, jó? És légy szíves ne hisztizz többet!
-          De én nem is szoktam hisztizni! – vágtam vissza tagoltan
-          Jó… Haza tudsz menni egyedül is vagy hazavigyelek?
-          Nem kell felszállok egy buszra. Szia.
-          Oké. Szia.
Nem várhatom el tőle, hogy hazavigyen, hiszen most vesztünk össze és mit szólnának a szüleim, ha meglátnák, hogy ő hozott haza? Rájönnének, hogy megint hazudtam és végleg elveszítenék a bizalmukat irántam. Ez pedig most pont nem hiányzik az életemből. Amíg vártam a buszt felhívtam Debbyt.
-          Szia Alexa. Tudod, hogy aggódtam?! Na mesélj mi történt?
-          Hát a kórházban összevarrták a karom. Mégis mit mondjak otthon, mi történt?
-          Mond azt, hogy elestél és egy éles tárgy megvágott vagy mit tudom én találj ki valamit! És mi van azokkal akik bántottak?
-          Zayn azt mondta elintézte. És hogy sem neked sem nekem nem lehet bajunk.
-          Rendben. Zaynnél mi volt?
-          Összevesztünk reggel és az előbb találkoztam az anyukájával aki holnapra meghívott vacsira.
-          Az jó. Akkor végülis nem kaptatok össze komolyabban, ugye?
-          Nem. De most leteszem, jön a buszom, majd holnap este megint hívlak. Szia.
-          Szia. És jobbulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése